Deprecated: version_compare(): Passing null to parameter #2 ($version2) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/class-brainstorm-update-astra-addon.php on line 165

Deprecated: ltrim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/premium/classes/redirect/redirect-util.php on line 114

Deprecated: Constant FILTER_SANITIZE_STRING is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-smush-pro/core/modules/helpers/class-parser.php on line 229

Deprecated: Constant FILTER_SANITIZE_STRING is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-smush-pro/core/modules/helpers/class-parser.php on line 234

Deprecated: version_compare(): Passing null to parameter #2 ($version2) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/upgrade/manager.php on line 62

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 35

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 37
هنگام خرید نیم ست اداری مناسب محیط کار به چه نکاتی باید توجه نمود؟
Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/inc/class-wpseo-image-utils.php on line 159

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 35

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 37

Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/frontend/schema/class-schema.php on line 119
آشنایی با نحوه انتخاب نیم ست اداری مناسب

آشنایی با نیم ست اداری و ویژگی های آن


Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 35

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/chileh/domains/chileh.ir/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/advanced-hooks/classes/class-astra-wp-block-parser.php on line 37

یکی از مهم ترین اجزای مبلمان اداری که به منظور تزیین و زیبایی بخشی به دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، نیم ست اداری است. نیم ست های اداری را غالبا در دفاتر اداری و شرکتی به کار می گیرند. این وسایل بیشتر جنبه استراحتی داشته و در هنگام انجام وظایف و کارهای اداری به کار گرفته نمی شوند.

امروزه به کارگیری مبلمان به منظور تزیینِ دکوراسیون داخلی یکی از اموری است که در شرکت ها و مکان های اداری رواج بسیاری یافته است. مبل نیم ست اداری را غالبا در بیمارستان ها، شرکت ها، ارگان ها مورد استفاده قرار می دهند. نیم ست های اداری نیز دسته ای از این مبلمان ها محسوب شده که عمدتا برای استراحت طراحی شده است.
شاید بارها و بارها نام نیم ست اداری را شنیده باشید، بدون آن که با ویژگی ها و کاربردهای آن آشنایی داشته باشید. این تجهیزات دسته ای از مبلمان های اداری متشکل از یک مبل دو نفره، دو مبل یک نفره، میز و جلو مبلی می باشد. این دسته از نیم ست ها موجب اشغال فضای کمی شده و عمدتا در اتاق مدیریت و ریاست به کار گرفته می شوند.
نیم ست های اداری ظاهری بسیار جذاب و شیک داشته و موجب ایجاد زیبایی و گیرایی خاصی در فضای کسب و کار می گردد. شما می توانید برای خرید نیم ست اداری مدرن و شیک به فروشگاه آریا چیله مراجعه کنید. تنوع در طرح ها و رنگ های این نیم ست ها باعث محبوبیت آنان در میان مصرف کنندگان شده است.

لزوم استفاده از نیم ست اداری

مبل ها و نیم ست های اداری را عموما به منظور ایجاد فضایی مناسب و بهینه برای اوقات فراغت و استراحت و نیز پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می دهند. این دسته از محصولات گزینه های مناسب و پر طرفدار هستند که به کارگیری آن ها می تواند موجب ایجاد آرامش و راحتی در فضای ادارات و شرکت ها گردد.
از آن جا که دفاتر اداری یکی از اصلی ترین بخش های مجموعه های اداری محسوب شده و شدیدا در معرض دید هستند، نیازمند تزیین و چیدمان مناسب و قابل توجهی می باشند. به کارگیری و خرید نیم ست های اداری، ضمن تاثیرگذاری بسیار مثبت بر محیط سازمان، زمینه خلق فضایی کاملا ایده آل، زیبا، جالب و عام پسند را فراهم نموده و ارتقا و پیشرفت کسب و کار را به دنبال خواهد داشت.
به طور کلی می توان گفت که چینش اصولی و خلاقانه دکوراسیون اداری در سایه استفاده از این دسته مبلمان حائز اهمیت بوده و موجبات زیبایی و در عین حال راحتی را فراهم می سازد. وجود این ست ها در اداره ها و سازمان ها باعث جلب رضایت و اعتماد ارباب رجوع به کسب و کار شما خواهد شد.

با توجه به اینکه با لزوم استفاده از نیم ست های اداری در سازمان ها و ادارات آشنا شدید، برای شما پیشنهادات فوق العاده داریم:

 

"<yoastmark
نیم ست اداری مدرن آریا چیله

انواع نیم ست اداری

از انواع نیم ست های اداری می توان به نیم ست اداری کلاسیک و نیم ست اداری مدرن اشاره کرد که استفاده از هر دو مدل از این نیم ست ها در کسب و کار، زیبایی خاصی به محیط کار می بخشد و همچنین کاربرد زیادی در سازمان ها، ادارات و شرکت ها دارد. در ادامه به بررسی هر یک از این نیم ست ها می پردازیم.

نیم ست اداری کلاسیک

بسیاری از افراد با شنیدن نام نیم ست اداری کلاسیک مبلمانی بسیار بزرگ را در ذهن خود مجسم می کنند. این دسته از افراد باید بدانند که این دسته از مبلمان اداری ظرافتی بسیار چشمگیر دارند. به یاد داشته باشید که ظرافت در این جا به معنای شکنندگی نیست، بلکه منظور هماهنگی بی نظیر میان تک تک اعضای سازنده این نوع ست های اداری است. یکی از مهم ترین عواملی که موجب تمایز نیم ست های اداری کلاسیک از سایر نیم ست ها می شود، ظرافت منحصر به فرد و زیبایی چشم نواز آن ها است.

آن چه در فرآیند ساخت میزهای کلاسیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، فرم کلی بدنه، رنگ، نوع پوشش، نقش پارچه و نوع پارچه استفاده شده در ساختار آن می باشد. استفاده از چوب به عنوان بخش اصلی تشکیل دهنده ست های اداری کلاسیک حس بی نظیری را به محیط کاری منتقل می نماید. این یکی از خاصیت های بی نظیر چوب و نقش و نگار حک شده بر روی آن می باشد.

به کارگیری تاج هایی دقیق در قسمت پشتی و یا دسته مبل های مورد استفاده در نیم ست های اداری کلاسیک ظاهر آن را بسیار جذاب کرده و موجب جلب توجه ارباب رجوع می گردد. جالب است بدانید که به کارگیری منبت کاری یا مذهب کاری های پیچیده نیز در این امر دخالت چشمگیری دارد.

از مهم ترین ویژگی های نیم ست های اداری از نوع کلاسیک می توان به کیفیت و طول عمر بسیار بالای آن ها اشاره کرد. این دسته از نیم ست ها اگرچه در مقایسه با سایر هم نوعان خود نیازمند صرف هزینه های بیشتری هستند، اما به دلیل ماندگاری طولانی مدت مقرون به صرفه می باشند.

چوب مورد استفاده در ساخت نیم ست های اداری کلاسیک غالبا چوب گردو، چنار، راش، کاج و… می باشد. گفتنی است که گاهی در ساخت این نوع نیم ست ها از چوب های مصنوعی استفاده می شود.

نیم ست اداری مدرن

این دسته از نیم ست های اداری از رنگ و لعاب مدرنیته برخوردار بوده و با همین ویژگی توانسته اند به محبوبیت زیادی در میان استفاده کنندگان دست پیدا کنند. این نوع از نیم ست های اداری علاوه بر مدرن بودن در حوزه طراحی، از مواد اولیه مدرن نیز بهره می برد. به منظور ساخت این دسته از مبلمان های اداری غالبا از چوب، فلز، شیشه، فایبرگلاس و… استفاده می شود.

در ساخت نیم ست های اداری مدرن از رنگ های شاد و مفرح و به اصطلاح محرک استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های نیم ست های مدرن طراحی منحصر به فرد آن ها است که قابلیت تعبیه وسایلی نظیر کابل شبکه، سیم برق و… را در قسمت داخلی میزها را فراهم می سازند.

ویژگی نیم ست اداری آریا چیله

یکی از مهم ترین ویژگی های نیم ست مناسب طراحی زیبا و مورد پسند آن ها می باشد. به کارگیری این دسته از وسایل باعث تامین جنبه زیبایی و جذابیت فضای کسب و کار می گردد. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصولات می توان به عملکرد و کارایی قابل قبول و همچنین انعطاف پذیری چشمگیر آن ها اشاره نمود. راحتی قابل ملاحظه از دیگر خصوصیات نیم ست ها می باشد. علت این امر نیز طراحی و به کارگیری این دسته از محصولات به منظور دستیابی به آرامش و آسایش در ساعات فراغت پرسنل سازمان ها است.
گفتنی است که طراحی خاص و کاربردی نیم ست راحتی زمینه ای را فراهم آورده است که استفاده از آن ها در محیط های گوناگون بسیار رایج باشد. آن چه موجب جلب توجه مشتریان در هنگام خرید نیم ست اداری می گردد، تناسب آن با محیط است.
از دیگر ویژگی های مهم می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت، استحکام و ماندگاری بی نظیر، برخورداری از نشیمن راحت، استفاده از اصول ارگونومیک در تولید و… اشاره نمود.

نیم ست اداری مدرن آریا چیله طرح کاترین
نیم ست اداری مدرن چیله

چگونه خرید نیم ست اداری موفقی داشته باشیم؟

صاحبان کسب و کارهای مختلف به منظور تجهیز محیط کاری خود همواره در پی خرید نیم ست های اداری مناسب هستند که بتواند نظر ارباب رجوع را به خود جلب نماید. چنین افرادی با حضور در مراکز فروش مبلمان های اداری با وجود تنوع بسیار گسترده،اقدام به خرید مناسب با فضای کسب و کار خود می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که لازم است در هنگام خرید ست های اداری مورد توجه قرار بگیرد، اندازه گیری صحیح این دسته از مبلمان می باشد. سعی کنید اندازه را به گونه ای انتخاب نمایید که با ابعاد فضای مورد نظر شما همخوانی داشته باشد. بی شک استفاده از نیم ست های بزرگ در اتاقی با ابعاد کوچک و یا برعکس جلوه زیبایی به محیط کاری نخواهد بخشید.

پیش از اقدام به خرید، سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که انتخاب سبک مناسب با حیطه کاری، بیانگر هویت کاری کسب و کار می باشد، بنابراین در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیرید. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید نیم ست های اداری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، مواد و متریال مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد. درجه کیفیت و مرغوبیت این مواد بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به تنوع بالای مبلمان اداری موجود در بازار به منظور انتخاب نیم ست اداری مناسب لازم است تا به هنگام خرید به برخی نکات و ویژگی های محصول و محیط توجه نمود که در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

عملکرد نیم ست در محیط کاری

این موضوع که قصد دارید ست مورد نظر را به چه منظور و در چه مکانی مورد استفاده قرار دهید، یکی از مهم ترین نکات در انتخاب این تجهیزات می باشد. عملکرد این نیم ست ها تعیین کننده نوع و سبک آن ها است.

هماهنگی با محیط

در هنگام انتخاب نیم ست اداری به ویژگی های گوناگون آن توجه کنید. برای مثال هدف خود از خرید را مشخص نموده و سعی کنید با در نظر گرفتن نیاز خود به انتخاب این تجهیزات بپردازید. بی شک خرید نیم ستی که هیچ هماهنگی و همخوانی با محیط ندارد، علاوه بر تاثیر نه چندان جالب در زیبایی محیط کسب و کار، حتی ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

قیمت و کیفیت

قیمت مناسب نیم ست اداری نیز از اهمیت چشمگیری برخوردار است. تناسب میان مواد اولیه و یراق آلات مورد استفاده در ساخت این تجهیزات و مقرون به صرفه بودن محصول از دیگر عوامل مهم به هنگام انتخاب مناسب این تجهیزات است. علت این امر نیز وابستگی ویژگی هایی نظیر دوام و ماندگاری ست ها به نوع متریال به کار گرفته در تولید آن ها است. جنس پارچه استفاده شده نیز ویژگی مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ابعاد و رنگ نیم ست

سایز و اندازه اجزای تشکیل دهنده نیم ست های اداری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. سعی کنید ابعاد ست ها را با توجه به ابعاد محیط مورد نظر انتخاب نمایید تا تناسب و هماهنگی خاصی در محیط پدیدار گردد. همچنین لازم است رنگ نیم ست انتخابی با سایر ابزارهای موجود در فضای کاری و همچنین نوع کسب و کار تناسب داشته باشد.

اهمیت استفاده از نیم ست اداری

همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، نیم ست های اداری جز مهم ترین وسایلی هستند که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و نظم بخشیدن بر دکوراسیون فضای کسب و کار دارند. این دسته از مبلمان اداری فضایی مناسب و بهینه برای استراحت و پذیرایی را در اختیار کارکنان و یا ارباب رجوع کسب و کار مورد نظر قرار می دهند. اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که برای زیبایی و نظم بخشیدن به فضای کسب و کار خود به دنبال ست های مناسب می گردید، آریا چیله را به عنوان ناب ترین پیشنهاد از ما بپذیرید! برای خرید نیم ست های اداری به فروشگاه آریا چیله مراجعه کنید.

استفاده از نیم ست های اداری به کسب و کارهایی که تمایل دارند فضایی را به منظور راحتی و آرامش در محیط کاری خود تعبیه نمایند، توصیه می شود. فروشگاه اینترنتی آریا چیله یکی از بزرگ ترین و صاحب نام ترین مراکز تولید و عرضه مبلمان های اداری مناسب می باشد. اگر زیبایی فضای کاری رویای شما است، تحقق آن را از مبلمان اداری آریا چیله بخواهید!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن