میز اداری مناسب

راهنمای خرید میز اداری مناسب

میز اداری مناسب یکی از پر کاربرد ترین اثاثیه ی اداری است که در تمامی سطوح یک اداره از آن استفاده می شود. شما در اداره بسیاری از کار های خود را روی آن انجام می دهید و زمان زیادی در طی روز را در پشت آن سپری می کنید. یک میز اداری ارزان، استاندارد و با کیفیت چیزیست که شما به آن نیاز دارید.

ارزان از این رو که قیمت میز اداری با بودجه ی شما مطابقت داشته باشد و استاندار از این رو که باعث ایجاد کمردرد و دیگر مشکلات و درد های این چنینی در بدن شما نشود و با کیفیت از این رو که به راحتی فرسوده نشود و بست ها و لولاهای آن به سرعت خراب نشود و عمر مفید آن بالا باشد.

با وجود تمام تکنولوژی های مدرنی که در دفاتر و اداره ها از آن ها استفاده می شود، میز اداری هنوز جز اصلی و هر روزه ی تمام کارمندان در زندگی کاریشان است. میز اداری جایی است که اسناد اداری خود را در آن قرار می دهید و بسیاری از فعالیت های کاری خود را پشت آن انجام می دهید.

زمانی که تصمیم می گیرید میز اداری کهنه ی خود را تعویض کنید و یا میزی برای خود بخرید، گزینه های زیادی برای انتخاب پیش رو دارید و همین امر ممکن است انتخاب میز اداری را کمی سخت کند.

انتخاب و خرید میز اداری

میز های اداری متفاوتی وجود دارند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند که آن ها را برای قسمت های متفاوت اداره یا دفتر کاری شما مناسب می کند.

میز اداری کوچک (compact desks) برای فضاهای کوچک تر کاربرد دارد که از کامپیوتر هم می توان روی آن استفاده کرد.

بعضی دیگر از میز ها مانند میز های ال شکل    (L shaped desk) فضای بیشتری برای کار کردن در اختیار شما قرار می دهد اما بیشتر برای استفاده در گوشه های اتاق مناسب هستند، اگر به دنبال میزی هستید که در وسط اتاق از آن استفاده کنید، گزینه های بهتری را امتحان کنید.

میزهای یو شکل (U shaped desk) همانند میز ال شکل فضای زیادی را در اختیارتان قرار می دهد و البته میز یو شکل برای استفاده در اتاق های بزرگ مناسب تر است و در هر نقطه از اتاق می توانید از آن استفاده کنید

میز اداری ارزان

مدل های بسیاری از میز های اداری موجود است که در نهایت شما باید با توجه به فضای موجود در اتاق کار و نوع کاری که می خواهید انجام دهید و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

پیدا کردن میز اداری ارزان قیمت کار ساده ای نیست. در گروه تولیدی مبلمان آریا چیله با توجه به نیاز تمامی خریداران مدل های متنوعی از میز اداری ارزان قیمت را فراهم آورده ایم تا با آسودگی آنچه مورد نظرتان است را خریداری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن