مبلمان اداری آریا چیله در آرایشگاه

مبلمان اداری در آرایشگاه، زیبایی بیشتر سالن شما

زمانی که بخواهیم یک سالن زیبایی یا آرایشگاه (مردانه یا زنانه) را راه‌اندازی کنیم باید به فکر تهیه وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مانند میز، صندلی و مبلمان اداری آرایشگاه باشیم. مبلمان اداری یکی از مناسب ترین انواع مبلمان اداری آرایشگاه می باشد. زیرا علاوه بر احساس راحتی مشتری، به نظم محیط کار آرایشگاه نیز کمک فراوانی خواهد کرد. اما برای خرید بهترین مبلمان اداری، می بایست به مراکز فروش انواع مبلمان در انواع کلاسیک و مدرن مراجعه کرد.

امروزه علاوه بر خرید حضوری، می توان از خرید اینترنتی مبلمان اداری نیز استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه معتبر اینترنتی چیله مراجعه کرده و پس از مقایسه انواع مبلمان اداری، بهترین نمونه را انتخاب و سفارش دهید. با استفاده از این شیوه خرید می توانید در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید. توجه داشته باشید که صندلی ویژه آرایشگاه ها کاملاً با صندلی مدیریتی و یا صندلی کارشناسی متفاوت بوده و در انواع مختلفی تولید می شوند.

صندلی آرایشگاه آریا چیله
قیمت و طراحی صندلی اداری و صندلی آرایشگاه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی آریا چیله
مبل اداری مناسب سالن‌های باریک

از آنجایی که سالن های آرایشگاه به خودی خود باریک هستند، بهتر است به گونه‌ای طراحی شوند که باریک‌تر دیده نشوند. مثلا می‌توانید یک طرف را آینه گذاشته و دیوار دیگر را با طرح‌های مختلف، طراحی کرده و مبلمانی ظریف انتخاب کنید. با این ترفند نه تنها زیبایی را مهمان فضای سالن خود کرده اید، بلکه از فضای موجود بهترین استفاده را داشته اید.

خرید مبلمان اداری در آرایشگاه

برخی از سالن ‌ها دارای محیط وسیع و باز هستند. این نقشه‌ها به همان اندازه که مثبت و مفید هستند، می‌توانند خطرناک و منفی نیز باشند. از آنجایی که این فضاها محیط وسیعی دارند، باید در نوع چیدمان آن دقت کافی را داشته باشید تا فضای میانی خالی نماند. اگر این فضای میانی خالی باشد، باعث پخش شدن صدا شده و در نتیجه مشتریان احساس نارضایتی می کنند.

همچنین کوچک‌ترین غبار و بهم ریختگی در این فضا بیشتر به چشم می‌آید. پس بهتر است، برای فضا‌های میانی برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال می‌توانید قسمتی از آن را با میز‌های کوچک یا قفسه‌های کوتاه مجله پر کرده و علاوه بر نظم بخشیدن به محیط، زیبایی را مهمان اتاق خود کنید.

میز و صندلی آرایشگاه آریا چیله ساخته از بهترین متریال و اسفتج سرد در قسمت نشیمنگاه صندلی و مبلمان
قیمت و خرید صندلی آرایشگاه استاندارد آریا چیله ساخته از بهترین متریال و اسفتج سرد در قسمت نشیمنگاه صندلی و مبلمان

میز و صندلی آرایشگاه

آیا شما هم قصد استفاده از شیک ترین و مقاوم ترین انواع میز و صندلی آرایشگاه را دارید؟ آیا می‌دانید که قیمت هر یک از صندلی آرایشگاهی چقدر می باشد؟ شما هم این مقاله را تا انتها همراهی و دنبال کرده و جالب ترین اطلاعات را در مورد میز صندلی آرایشگاه به دست آورید.

میز و صندلی آرایشگاه یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در سالن های آرایشی زنانه می باشد که امروزه شما می توانید شیک ترین و متنوع ترین این محصولات را به راحتی در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مورد مشاهده قرار دهید. میز صندلی آرایشگاه زنانه دارای سبک ها و قیمت های بسیار مختلفی می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کرده و آن را در سالن خود مورد استفاده قرار دهید.

شما می توانید با خرید راحت ترین و شیک ترین این محصولات، رضایتمندی مشتریان خود را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد ضرورت استفاده از میز و صندلی های آرایشگاه و راهنمای خرید این محصولات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم تا با خیال راحت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

قیمت میز و صندلی آرایشگاه

میز و صندلی آرایشگاه زنانه از طرح ها و مدل های بسیار زیادی برخوردار بوده و همین امر نیز سبب شده است تا قیمت های مختلفی را نیز داشته باشند. اگر شما هم قصد خرید و استفاده از میز آرایش و صندلی مورد نظر خود را دارید، می توانید در وهله ی اول راجع به قیمت این محصولات اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و سپس با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

صندلی کانتر آریا چیله با طراحی و زیبا و چشم نواز
قیمت و خرید صندلی تابوره آریا چیله ساخته شده از بهترین متریال موجود در بازار

همچنین می توانید قیمت صندلی تابوره موجود در وب سایت ما را با دیگر وب سایت ها مورد مقایسه قرار داده و بهترین این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنید. صندلی تابوره آریا چیله با پشتیبانی از اهرم تنظیم ارتفاع صندلی و همچنین استفاده از بهترین فوم سرد در قسمت نشیمنگاه، با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت تغییر شکل نداده و همچنان کیفیت و زیبایی خود را حفظ می کند.

ضرورت خرید صندلی آرایشگاه مناسب و به صرفه

حال سوال این است که چرا از این میز و صندلی بایستی در سالن آرایشی خود استفاده کنید؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که شما می توانید با خرید و استفاده از بهترین و شیک ترین این محصولات در سالن آرایشی خود، توجه و رضایتمندی مشتریان خود را به دست آورید و از این طریق به یکی از مشهورترین و بهترین سالن های آرایشگاهی تبدیل شود.

مشتریانی که به سالن شما مراجعه می کنند می خواهند از بهترین امکانات و خدمات بهره‌مند شوند که بی شک استفاده از راحت ترین و شیک ترین میز و صندلی آرایشگاه نیز از مناسب ترین این امکانات می باشد و شما بایستی این نیاز و انتظار مشتریان خود را به دست آورده و از این طریق به یکی از بهترین سالن های آرایشی تبدیل شوید.

صندلی آرایشگاه آریا چیله ساخته شده طبق اصول ارگونومیک
صندلی تابوره آرایشگاه آریا چیله ساخته شده طبق اصول ارگونومیک و استفاده از بهترین متریال موجود در بازار

انواع صندلی آرایشگاه

میز و صندلی آرایشگاه همانطور که اشاره شد از ضروری ترین محصولات مورد استفاده در هر سالن آرایشی می باشد که از انواع مختلفی نیز برخوردار است. از مهمترین و اصلی ترین انواع صندلی های آرایشگاهی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • صندلی میکاپ: دارای تکیه گاه مناسب برای قرارگیری سر بوده و شما می توانید ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید.
  • صندلی تابوره: این مدل از صندلی ها دارای چرخ بوده و شما می توانید ارتفاع آن را به راحتی تنظیم کنید. اسفنج استفاده شده در صندلی تابوره آریا چیله از بهترین متریال ساخته می شود تا در طول گذشت زمان تغییر شکل نداده و همچنان زیبایی خود را حفظ کند.
  • صندلی کوپ: این صندلی دارای شکل دایره ای و چند ضلعی می باشد که شما می توانید به راحتی چرخش لازم را در این صندلی داشته باشید.
  • صندلی آرایشگاه برقی: از پرکاربردترین انواع صندلی ها بوده و قابلیت تاشو دارد.
صندلی تابوره آرایشگاه آریا چیله
خرید صندلی تابوره آرایشگاه با پشتیبانی از اهرم تنظیم ارتفاع متناسب با قد فرد ساخته شده توسط گروه تولیدی آریا چیله

نکات مورد توجه در خرید صندلی آرایشگاه

توصیه می شود که در خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع میز و صندلی آرایشگاه به یک سری از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه لازم را داشته باشید که از مهمترین این نکات قابل توجه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حس راحتی
  • برقی بودن صندلی
  • صندلی باربر
  • تحمل وزن
  • جنس و رویه مناسب
  • اسفنج مرغوب
  • قیمت مناسب
  • قابلیت تنظیم کردن
  • راحتی در تمیز کردن
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت صندلی آرایشگاه زنانه

اگر شما تنها به دنبال خرید و استفاده از صندلی آرایشگاه زنانه را دارید، می لازم است بدانید که قیمت صندلی های آرایشگاه های زنانه با توجه به تنوعی که دارند، متفاوت بوده و خریداران می توانند با توجه به بودجه و قدرت مالی خود، مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنند. حال شما نیز می توانید با توجه به این نکات، بهترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

امروزه فروشگاه های بسیار زیادی را می توانید مشاهده کنید که هر یک از آنها در زمینه فروش میز و صندلی در حال فعالیت هستند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی آریا چیله، انواع مختلف صندلی آرایشگاه و سالن ها با قیمت مناسب و نسبتا ارزان را مشاهده کرده و سپس بسته به نیاز خود اقدام به خرید محصول کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن