ميز كارشناسی

میز کارشناسی مناسب در محیط اداری

میز کارشناسی چیست؟

میز کارشناسی یکی از میزهای اداری است که در هر اداره و سازمانی یافت می شود و کارشناسان هر سازمانی پشت این چنین میزی کارهای مربوطه را انجام می دهند. میز کارمندی مناسب باعث افزایش روحیه کارمندان و جلوگیری از احساس خستگی در آن ها می شود و راندمان کاری آن ها را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. شما میتوانید انواع مختلف میز کارشناسی مدرن و شیک را با تنوع کختلف طبق خواسته و سلیقه خود از فروشگاه اینترنتی آریا چیله خریداری نمایید و زیبایی را مهمان محیط اداره خود کنید.

خصوصیات میز کارشناسی

ارتفاع استاندارد میز کارشناسی بین ۷۵ تا ۸۵۵ سانتی‌متر متغیر است و پایه های این چنین میزی را می توان تغییر داد تا هر کسی بتواند متناسب با شرایط فیزیکی خود، از این چنین میزی استفاده کند. عرض بین ۶۰ تا ۷۶ سانتی متر، ارتفاع بین ۷۵ سانتی متر، طول بین ۱۳۹ تا ۱۸۰ سانتی متر است و این اندازه ها استاندارد است و هر گونه تغییری در این اندازه ها می تواند براساس سفارش کاربر و مشتری به انجام برسد.

طول میز کارشناسی بین ۹۰ تا ۲۵۰ سانتی متر متغیر بوده و براساس نوع استفاده متغیر است، حداقل طول برای این نوع میز باید در حدود ۱۲۰ سانتی متر و حداقل عرض آن باید در حدود ۸۰ سانتی متر باشد. میز کارشناسی در مقایسه با میز کارمندی ابعاد بزرگتری دارد و این بخاطر انجام کارهای بیشتر روی میز است. از این میز در مدت طولانی استفاده می‌شود بهتر است که بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شود. شما با مراجعه به وب سایت ما و مطالعه مقالات مختلف، دانش کافی راجب خصوصیات و اصول ارگونومیک میز و صندلی اداری پیدا کرده و با خیالی آسوده اقدام به خرید می کنید.

خرید میز کارشناسی ارزان قیمت
خرید میز کارشناسی با قیمت مناسب و به صرفه

 

 

میز کارشناسی را بهتر بشناسید!

اکثر این نوع میزها براساس اصول استاندارد ساخته می شوند چرا که ساخت اصولی این نوع میزها باعث می شود که یک کارشناس بتواند در ساعات بیشتری کار انجام دهد. حتی میزهای کارشناسی می تواند به شکل L ساخته شود، و این نوع ساخت باعث می شود که میز بزرگتر بوده و تا بتوان کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام داد. گاهی اوقات به صورت دو رنگ ساخته می شود و همین امر می تواند به زیباییی هر چه بیشتر میز کمک کند.

طرح و رنگ و اندازه میز اداری در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. اگر میزهای اداری به درستی در فضای کاری قرار نگیرند، در این صورت تاثیر به سزایی نخواهند داشت. شما باید میزهای اداری را به نحوی قرار دهید که براحتی بتوانید در همان فضا و سالن تردد کنید. رنگ تیره فضا را شیک و مدرن تر جلو می دهد و انتخابی عالی و پر طرفدار است.

تفاوت میز کارشناسی و کارمندی

برخی مواقع هم میزهای کارمندی را به عنوان میز کارشناسی می شناسند. میزهای کارشناسی از چوب درختانی مانند گردو، راش، بلوط و ماهگون، ملچ، ونگه و… ساخته می شوند. میز کارشناسی باید براساس اصول ارگونومیک ساخته شوند تا کارشناسان بیشترین کارایی را داشته باشند.

از آنجایی که میزهای مدیریت و کارمندی در طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند، بنابراین شما باید متناسب با نیازهای خودتان میز کارشناسی را خریداری کنید. همیشه نیازها و اولویت های شما تعیین کننده خریدهای شماست. تمیزی و نظافت میزهای کارشناسی خیلی اهمیت دارد و بنابراین باید طی دوره های زمانی مشخصی میز را تمیز کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

میز کارشناسی ساخته شده از بهترین متریال
خرید میز اداری با قیمت مناسب و به صرفه

میز کارشناسی می تواند به شکل های مختلفی طراحی و تولید شود. میزهای مدیریت و کارمندی و کنفرانس میزهای اداری هر شرکتی را شکل می دهند و اگر به درستی انتخاب شوند می توانند اعتبار یک شرکت را افزایش دهند و شما باید با دقت هر چه تمام تر این نوع میزها را انتخاب کنید و بدین ترتیب بر اعتبار شرکت خود بیفزایید. میز کارشناسی باید به گونه ای باشد که بتوان سیستم کامپیوتر را روی میز نصب کرد و باید با صندلی مدیریت نیز تناسب داشته باشد تا کاربر احساس راحتی کند. شما می توانید جهت خرید میز کارشناسی به وب سایت اینترنتی آریا چیله مراجعه نمایید.

مشخصات میز کارشناسی

میز کارشناسی می‌ تواند دارای کشو باشد که اسناد و مدارک در آن قرار بگیرد. بهتر است میز باید به قدری سبک باشد که بتوان آن را در سریع ترین زمان ممکن جابجا کرد. سبک و شیک بودن مبلمان اداری و میز کارشناسی باعث جذابیت هر چه بیشتر‌ آن ها می شود و باعث می شود که کاربران به هنگام کار راحتی بیشتری را تجربه کنند.

میز و صندلی های اداری باید مطابق بدن انسانی طراحی و تولید شوند تا کاربران راحتی بیشتری داشته باشند. استفاده از رنگ های روشن و شاد باعث می شود که کاربران بتوانند با راحتی بیشتری با میز و صندلی های اداری کار کنند و خستگی زیادی را تجربه نکنند. میز کارشناسی باید بزرگ و راحت باشد تا بتوان کارهای زیادی را انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه چیدمان و خصوصیات انواع مبلمان اداری به وب سایت اینترنتی آریا چیله مراجعه نمایید.

ساخت استاندارد میزهای کارشناسی مهم ترین اصل در ساخت آنهاست. فضای اشغالی و محیط کار تعیین کننده ابعاد آن است. شما باید متناسب با فضای کاری خودتان ابعاد میز را سفارش دهید. میز کارمندی باید به نحوی ساخته شود که بتوان یک سیستم کامپیوتر را روی آن قرار داد. میزهای کارشناسی متناسب با کیفیت مواد اولیه خود قیمت های متفاوتی دارند و شما باید متناسب با بودجه و فضای کاری خودتان، میز کارشناسی را انتخاب کرده و استفاده کنید. برای مشاهده و خرید انواع میزهای کارشناسی می‌توانید به سایت اینترنتی چیله مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن