قیمت میز تریبون

میز تریبون (میز سخنرانی)

آیا شما نیز قصد دارید تا یکی از باکیفیت ترین و شیک ترین انواع میز تریبون (میز سخنرانی) را تهیه و خریداری کنید؟ آیا می‌دانید که برای خرید و استفاده از میز تریبون اداری بادوام و زیبا بایستی از کجا اقدام کرد؟ از شما دعوت می شود که این مقاله را تا انتها دنبال کرده و مطالب بسیار خوبی را در مورد میز تریبون سخنرانی به دست آورید.

میز تریبون (میز سخنرانی) یکی از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در بسیاری از همایش های سخنرانی می باشد که امروزه شما می توانید مدل ها و طرح های بسیار متنوع این محصول را به راحتی در بسیاری از شرکت ها و حتی مدارس مورد مشاهده قرار دهید و از طریق وب سایت اینترنتی آریا چیله اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. لازم به ذکر است که در سال های اخیر از این مدل میزها در مراسم های مذهبی نیز استفاده می شد که با اسم میز تریبونی (سخنرانی) مسجد شناخته شده و از طراحی به خصوصی برخوردار است.

شرکت ها و اداره ها برچسبی از لوگوی خود را نیز بر روی میز مذکور حکاکی می کنند تا هویت میز و شرکت خود را مشخص کنند. ابعاد این محصولات نیز با توجه به سلیقه مشتریان مختلف، متفاوت خواهد بود و شرکت های سازنده سعی دارند تا استانداردهای لازم برای ساخت این محصولات را رعایت نمایند.

کاربرد میز تریبون سخنرانی جهت استفاده در سالن های اجتماعات، همایش، اجلاس، مدرسه، شرکت ها، دانشگا ه ها، مدارس، مساجد، نمازخانه ها، آمفی تئاتر، سالن های عمومی، ارگان ها و … می باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد ویژگی ها و مشخصات میزهای تریبون (میز سخنرانی) توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

میز تریبون سخنرانی ساخته شده توسط گروه تولیدی مبلمان اداری آریا چیله
خرید میز تریبون اداری وسیله ای ضروری در محیط های مختلف ساخته شده توسط گروه تولیدی مبلمان اداری چیله

مشخصات میز تریبون

میز های تریبون در انواع مختلفی به دست مصرف کنندگان میرسند. آن ها در انواع میز های اداری، تریبون مدارس، میز تریبون مسجد و… استفاده می شوند. هنگام انتخاب و خرید میز تریبون سخنرانی می بایست به یک سری از مهمترین و اصلی ترین مشخصات آن توجه کرد که شما می توانید قبل از خرید به این المان ها توجه لازم را داشته باشید. از مهمترین مشخصات میز تریبون همایش (میز سخنرانی) می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • امکان درج لوگو: میزهای تریبون بایستی فضای کافی و لازم را برای درج لوگو، نگهداری اسناد، رایانه، کتاب و غیره را داشته باشد تا سخنران بتواند به بهترین شکل ممکن از این میز استفاده ی لازم را برای خود به ارمغان آورده و هنگام سخنرانی نماد موسسه خود را نیز تبلیغ کند.
  • ابعاد استاندارد میز تریبون: اندازه استاندارد میز تریبون ایستاده هنگام سخنرانی می بایست ۱۱۸ سانتیمتر باشد. لازم به ذکر است تمامی میز های سخنرانی فروشگاه آریا چیله طبق اصول استاندارد جهانی ساخته شده و در طرح و رنگ های متفاوت به دست مصرف کنندگان خود می رسد.
  • ابعاد میز تریبون: از دیگر مشخصات این محصول می توان به ابعاد آن اشاره کرد که این امر کاملا به سلیقه مشتریان بستگی دارد و سطوح این میزهای تریبون نیز ممکن است شیبدار و صاف باشد، ولی عرض استاندارد، ۷۰ سانتی‌متر میباشد.
  • فضای نگه دارنده مدارک: در میز های تریبون فضایی به منظور نگه داری اسناد و مدارک حین سخنرانی در تمامی میز های تریبون چیله تعبیه شده است و این دغدغه را در سخنران ها از بین میبرد.
  • قابلیت اتصال به امکانات صوتی: توجه به این که میز انتخابی شما از قابلیت پشتیبانی از فایل های صوتی برخوردار است یکی از نکات حائز اهمیت هنگام خرید این گونه میز های اداری است.
  • قابلیت حمل و جابه جایی: امکان جابه جایی آسان و راحت میز تریبون در انواع سطوح و سکوهای سخنرانی یکی از مهم ترین مسائلی است که می بایست به آن توجه شود.

ویژگی های تریبون های اداری و مدارس

یکی از مهمترین مواردی که می بایست در خرید و استفاده از میز تریبون (میز سخنرانی) به آن توجه کرد، آشنایی با ویژگی هایی این محصولات می باشد. لازم است بدانید که هر یک از این میزها از یک سری مهمترین و اصلی ترین مشخصات برخوردار هستند و شما می توانید قبل از خرید در خصوص این ویژگی ها اطلاعات موثقی را به دست آورده و سپس با خیال راحت سفارشتان را به ثبت برسانید. از مهمترین و بارزترین و ویژگی های میز تریبون (میز سخنرانی) اداری و مدارس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

میز تریبون سخنرانی ساخته شده توسط گروه تولیدی مبلمان اداری آریا چیله
میز تریبون چیله ساخته شده از بهترین متریال با قیمت مناسب و به صرفه برای مصرف کنندگان
  • داشتن ساختار مناسب: مقاومت و دوام میزهای تریبون از مهمترین و اصلی ترین مشخصات و ویژگی های این محصولات می باشد که شما می توانید میزی را انتخاب کنید که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فراموش نکنید تمامی محصولات اداری آریا چیله از بهترین متریال ساخته شده و تا سالیان دراز کیفیت و زیبایی خود را حفظ می کند.
  • رنگ و طراحی بسیار شیک و مناسب: رنگ و طرح میزهای تریبون بایستی همخوانی لازم را با دکوراسیون شرکت و اداره شما داشته باشد که برای این امر می توانید مشاوره ی لازم را با همکاران ما داشته باشید.
  • داشتن قیمت بسیار مناسب: قیمت از مهمترین فاکتورهای خرید برای هر خریداری می باشد که این امر در خرید میزهای تریبون نیز صدق می کند. خریداران دوست دارند با کیفیت ترین محصول را با قیمت ارزان‌تر تهیه و خریداری کنند. میز تریبون ارزان قیمت آریا چیله در طرح و رنگ های متفاوت برای مصرف کنندگان عرضه می شوند.
  • آزادی عمل مجری: فرد باید راحتی لازم هنگام اجرای سخنرانی خود داشته و به تمامی قسمت های میز دسترسی لازم را داشته باشد.

مدل میز تریبون

میز تریبون (میز سخنرانی) از طرح ها و مدل های بسیار مختلفی برخوردار می باشد و شما می توانید یکی از بهترین و شیک ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید جهت خرید میز تریبون (میز سخنرانی) موجود در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و یکی از بهترین این محصولات را در سبد خرید خود قرار دهید یا اینکه سفارش ساخت میز مورد نظر خود با ویژگی های خاص را اعلام کنید.

قیمت تریبون چوبی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از خریداران میز تریبون (میز سخنرانی) را به سوی خود مشغول کرده است، قیمت انواع تریبون می باشد. میزهای تریبون با توجه به آیتم های بسیار زیاد خود، از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. از مهمترین این آیتم ها می توان به جنس میز اشاره کرد. از انواع میزهای تریبون می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • میز تریبون ام دی اف
  • میز تریبون چوبی
  • میز سخنرانی فلزی

شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود در خصوص قیمت هر یک از این محصولات اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و سپس اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید.

خرید میز سخنرانی ساخته شده توسط شرکت آریا چیله
میز تریبون سخنرانی ارائه شده توسط گروه تولیدی مبلمان اداری آریا چیله

میز سخنرانی به علت قرارگیری به روی سن سالن های همایش همواره در معرض دید عموم قرار گرفته و از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت باید مورد قبول باشد. میز های سخنرانی می بایست با دکوراسیون محل کنفرانس همخوانی لازم را داشته باشد تا سخنران اعتماد به نفس لازم زمان اجرای همایش را داشته باشد.

گروه آریا چیله تولید کننده انواع مبلمان اداری و تجهیزات اداری است که یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ساخت و طراحی این محصولات می باشد. شما می توانید با خیال راحت با ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را برای خرید شیک ترین میزهای تریبون را به دست آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن