میز کنفرانس اداری شل ساخته شده توسط آریا چیله

آشنایی با میز کنفرانس اداری و ویژگی های آن

میز کنفرانس، میزی است که به منظور مذاکره و گفتگو در اتاق جلسات شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. این اتاق ها یکی از پر اهمیت ترین بخش ها در فضای کسب و کار بوده و به همین دلیل نوع مبلمان اداری مورد استفاده در آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. میزهای کنفرانس یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در اتاق های مذاکره می باشند. بی شک توجه به طراحی و ساخت آن ها موجب اثرگذاری بی نظیری بر زیبایی و گیرایی فضا و روحیه شرکت کنندگان در جلسات برگزاری می گردد.

استفاده از رنگ های مناسب، طرح های متنوع و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت میز کنفرانس اداری مناسب زمینه ای را فراهم می سازد که فضای اتاق خشک و بی روح نبوده و صمیمیتی خاص در آن ایجاد گردد. به دلیل وجود طرح های گوناگون در این دسته از میزها،  مشتریان به منظور انتخاب میز مناسب و مطابق با سلیقه خود گزینه های بیشتری دارند.

مزایای استفاده از میز کنفرانس اداری

شاید با شنیدن نام میز کنفرانس اداری میزی عریض و طویل را در ذهن خود مجسم کنید که قادر است افراد زیادی را در خود جای دهد. اما جالب است بدانید که این دسته از میزها از قابلیت سایزبندی برخوردار هستند و امکان طراحی آن ها در اندازه هایی بنا به نظر و نیاز مشتریان میسر می باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که آمار به دست آمده حاکی از آن است که بیش از دو سوم جلساتی که توسط مدیران و رهبران شرکت ها و ادارات گوناگون برگزار می گردد، در نهایت بی فایده بوده و بیش از ۵.۳۷ درصد تمامی جلسات برگزار شده در فضاهای کسب و کار اجرایی ضعیف و یا غیر ضروری داشته اند. برنامه ریزی نامناسب و عدم استفاده از تجهیزات به روز و کاربردی اصلی ترین دلیل ناکامی این جلسات می باشد. یکی از مهم ترین موارد افزایش بهره وری جلسات برگزار شده انتخاب میز کنفرانس اداری است.

میز کنفرانس کوئین یکی از انواع میز کنفرانس
میز کنفرانس کوئین

تحقیقات نشان می دهند که کارکنان امروزی و شرکت کنندگان در جلسات انتظارات ویژه ای از میزهای کنفرانس مورد استفاده در اتاق جلسات دارند که پرداختن به این نکات می تواند تاثیر چشمگیری در موفقیت جلسات و در پی آن موفقیت کسب و کارها داشته باشد.

بی شک استفاده از به روز ترین و مدرن ترین فناوری ها در طراحی و ساخت میز کنفرانس اداری زمینه برگزاری جلسات با ارزش را فراهم نموده و کمک می کنند که کسب و کارها به نتیجه ای کارآمد دست پیدا کنند. استفاده از میزهای کنفرانس مجهز علاوه بر تاثیرگذاری چشمگیر در فضا، خلاقیتی بی نظیر محسوب می گردد.

ایجاد فضایی رسمی، تبادل راحت و سریع اطلاعات با دیگر شرکت کنندگان، راحتی شرکت کنندگان، امکان پذیرایی از افراد و… از مهم ترین مزایای این دسته از میزها محسوب می گردد.

خرید میز کنفرانس اداری برای جلسات طولانی

میزهای کنفرانس اداری را امروزه در بسیاری از کلاس های درسی در دانشگاه ها و همچنین به منظور گردهمایی های دانشجویی مورد استفاده قرار می دهند. علت این امر نیز سهولت تبادل اطلاعات و دانش میان استاد و دانشجویان به دلیل قرارگیری آن ها در یک سطح می باشد. این دسته از میزها به دلیل طراحی بسیار شیک و ساخت ارگونومیک در ابعاد و اندازه های مورد نیاز شرکت ها و ادارات طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

میز کنفرانس اداری مناسب برای جلسات طولانی یکی از نیازهای اصلی مدیران شرکت ها در دنیای امروزی است. این مدیران همواره به دنبال خرید میزهایی هستند که امکان گردهمایی مدیران و کارکنان را با فراهم ساختن امکانات و هماهنگی های مورد نیاز، میسر سازند. میزهای کنفرانس برای جلسات طولانی زیبایی را نیز به اتاق جلسات هدیه می دهند.

کاربرد میز کنفرانس اداری

همان گونه که تا به این جا گفته شد، میز کنفرانس اداری یکی از مهم ترین میزهای موجود در شرکت ها می باشد. خرید میز کنفرانس مناسب به منظور استفاده در اتاق جلسات شرکت ها و ادارات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این دسته از میزها را با هدف هم فکری، مذاکره و اخذ تصمیمات مهم در رابطه با شرکت و اداره مورد استفاده قرار می دهند، این دسته از میزها به رهبری یک فرد موجب ایجاد ارتباط میان افراد دیگر شده تا با هم فکری و تبادل نظر به نقطه مشخصی از تصمیم گیری دست پیدا کنند.

میز کنفرانس شل ساخته شده توسط آریا چیله
میز کنفرانس شل

مبلمان اداری آریا چیله، پیشنهادی ویژه برای شما که می خواهید بهترین باشید!

فروشگاه اینترنتی مبل اداری آریا چیله با برخورداری از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مبلمان های اداری نظیر میز کنفرانس اداری توانسته است سهم زیادی از بازار رقابت را به خود اختصاص دهد. اگر می خواهید بهترین باشید، بهترین ها را انتخاب کرده و خوش بدرخشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن