میز گروهی

چگونه یک میز گروهی راندمان کار، کارمندان را بالا می‌برد؟

میز گروهی ،افزایش راندمان کاری

همیشه کار گروهی نتیجه ی بهتری نسبت به کار فردی دارد،در ادارات و موسسات هم همیشه کار گروهی موثرتر است،برای فراهم کردن چنین محیطی به میز گروهی نیاز خواهیم داشت.

برای کمک به رشد بازده کاری در اداره ها و شرکت ها استفاده از میز گروهی بهترین انتخاب است.

جدا از مبحث میز چیدمان لوازم و نوع آن ها نیز دز بازده کار گروهی تاثیر دارد.

میز کار گروهی چه نوع میزی است؟

همان طور که از نام میز گروهی مشخص است به طور کلی می توان گفت میزی است که برای انجام کارهای گروهی ساخته شده است و چندین نفر می‌توانند همزمان از آن استفاده کنند.

این قبیل میزها اصولا برای آن دسته از گروه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که هدف و برنامه ای مشابه دارند و برای ادامه کار نیازمند به اشتراک گذاشتن نظرات و بحث و گفتگو در مورد موضوع مورد نظر هستند.

این قبیل میزها بر اساس نوع کاربری که دارند می توانند به صورت یکپارچه و بدون هیچ پارتیشن و مانعی باشد و در صورت لزوم می توان با پارتیشن های کوچکی محدوده کار افراد را از هم جدا کرد.

از طرفی این میزها می توانند متناسب با نوع محل اندازه و شکل های مختلفی نیز داشته باشند که با توجه به شرایط می توان هر کدام را انتخاب کرد.

"قیمت

استفاده از میز کار گروهی و افزایش بازدهی کارمندان

در درجه اول باید گفت که از نظر روانشناسی، محیط بسیار بر روی خلق و خوی افراد اثر می گذارد.

اگر محیط کار افراد، مرتب و منظم و دارای چیدمانی درست باشد و از عناصری در طراحی دکوراسیون داخلی آن به کار گرفته شده باشد که فرد را ترغیب به کار کند و روحیه او را در مدت زمانی که در آنجا است تقویت کند، باعث بالا رفتن بازده می شود.

یکی از راه های بالا بردن بازده کار افزایش روحیه کار تیمی و همکاری برای انجام کار به صورت گروه بندی است؛ به نحوی که وظایف به خوبی تقسیم می شود و سریعتر به نتیجه می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن