میز کارشناسی جوان

راهنمای خرید میز اداری

از آنجایی که دفتر مدیریت هر شرکت مقر فرماندهی آن مرکز است، زیبایی و شکیل بودن میز اداری یک آیتم مهم به شمار می رود. میز مدیریت از مهم ترین آیتم های موجود در اتاق مدیریت هر شرکتی است. طراحی و ساختار میز اداری از جمله عواملی است که به خوبی در جلب نظر مشتریان و بالا بردن کلاس کاری شرکت تاثیر گذار است. تمامی کارکنان شرکت باید میز اداری مناسب با جایگاه خود را داشته باشند. میز اداری می بایست دارای تمامی آیتم های مورد نیاز از جمله: زیبایی، پایبند بودن به اصول استاندارد، کارایی مناسب، طراحی زیبا و چشم نواز باشد. برای خرید میز اداری مناسب شرکت خود ابتدا باید محیط شرکت خود را شناخته و آگاهی کاملی راجب انواع میز های اداری داشته بشید.

خرید میز اداری یکی از مهم ترین آیتم هایی است که موجبات پیشرفت و زیبایی فضای کسب و کار را فراهم می سازد. میزهای اداری که یکی از اصلی ترین المان های فضای کسب و کار محسوب می شوند، غالبا در فضای کاری و دفاتر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. این میزها تأثیر بسیار به سزایی بر ایجاد نظم در محیط و تاثیر بر نگاه مخاطبان داشته و به همین دلیل انتخاب آن ها نیازمند رعایت نکاتی خاص می باشد.

میز اداری مناسب

دوام و ماندگاری

همان گونه که می دانید هدف از خرید میز اداری استفاده از آن در طول گذشت زمان می باشد. بنابراین میزها باید به گونه ای انتخاب شوند که ماندگاری و دوام زیادی داشته باشند. استفاده از چوب و مواد اولیه مرغوب در ساخت این میزها موجب بهبود کیفیت و دوام آن ها می گردد. جا به جایی و نقل و انتقال میز یکی از کارهای اجتناب ناپذیر در ادارات و شرکت ها می باشد. جنس این میزها باید به گونه ای باشد که در حین حرکت دچار آسیب و شکستگی نشوند.

رنگ میز اداری

رنگ میز اداری بایستی با سایر وسایل موجود در فضای کسب و کار همخوانی داشته باشد. ایجاد هماهنگی میان اجزای محیط موجب ایجاد نظم در آن و تقویت روحیه کاری کارمندان و در نتیجه افزایش سطح بازدهی آنان می شود.

در حین خرید میز اداری به کشوها و فضایی که میز در اختیار قرار می دهد، توجه داشته باشید. کشوهای موجود در ساختار این میزها با فراهم ساختن فضایی مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک از شلوغ شدن سطح میز جلوگیری نموده و مانع سردرگمی کارکنان می شود.

هر یک از کارکنان مشغول به کار در شرکت باید میز مخصوص خود را داشته باشند. با این کار هر فرد نسبت به میز خود احساس مسئولیت کرده و در نگهداری از آن می کوشد. ضمن این که مشخص بودن محدوده کاری هر یک از کارمندان به افزایش بازدهی آنان کمک چشمگیری خواهد کرد.

 

انواع میز اداری

در حین خرید میز اداری با انواع مختلفی رو به رو خواهید شد از جمله:

  • میزهای مدیریت
  • میزهای کارمندی
  • میزهای کنفرانس
  • میزهای تریبون
  • میزهای منشی
  • میزهای کانتر و… که همگی انواع مختلف میز اداری محسوب می شوند.
میز مدیریت

میزهای مدیریت یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزای اتاق مدیریت هستند. این میزها طراحی خاصی داشته و از آن رو که مدیران ساعات زیادی را در پشت آن ها سپری می کنند، باید استاندارد بوده و با استفاده از اصول ارگونومیک طراحی شوند تا به سلامت ستون فقرات فرد آسیب وارد نکنند.

میز کارمندی

میزهای کارمندی که آن ها را تحت عنوان میز کارشناسی نیز نامگذاری می کنند، دسته ای دیگر از میزهای اداری هستند که در حین خرید میز اداری با آن ها مواجه می شوید. این میزها که در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی می شوند، ابعاد و کیفیت مختلفی داشته و باید بر اساس نیاز فرد انتخاب شوند. کارایی و تناسب با شرایط بدن جزء مهم ترین فاکتورهای میز اداری کارشناسی می باشد.

میز کنفرانس

میز کنفرانس یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در اتاق کنفرانس می باشد. توجه به تناسب طرح و سبک این میزها در حین خرید میز اداری از جمله مهم ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد. این میزها در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده و ساخت آن ها به تناسب افراد استفاده کننده صورت می پذیرد.

میز منشی و کانتر

میزهای کانتر و منشی نیز غالباً در قسمت پذیرش شرکت مورد استفاده قرار گرفته و از آن جهت که در دید مستقیم ارباب رجوع قرار دارند، بسیار حائز اهمیت هستند. منشی شرکت ساعات بسیاری از روز را پشت میز می گذراند. از همین رو لازم است در حین خرید میز اداری کانتر و منشی به ویژگی آن ها دقت کرد.میز منشی

تفاوت میز مدیریت با سایر کارمندان

 

میز مدیریت یکی از آیتم‌های حائز اهمیت هر شرکتی است که توجه به آن تأثیر بسزایی در کیفیت کار پرسنل خواهد داشت. برای این که هر فرد با سِمَت مشخص در یک دفتر کاری به کار خود بپردازد و تمام وسایل مورد نیاز کارش را در اختیار داشته باشد، باید میزی در اختیارش باشد که  امکانات لازم را برای او فراهم کند. در کل در یک محیط کاری میزهای پرسنل با توجه به سمت آن‌ها متفاوت است. میز منشی، میز کارشناسی، میز مدیریت و میز کنفرانس همگی از وسایلی هستند که به طور اختصاصی باید برای کارمندان و مدیران طراحی و ساخته شوند.

خرید میز مدیریت با طراحی ارگونومیک و مناسب با شکل بدن یکی از ضروریاتی است که هر مدیری در محیط کار به آن نیاز دارد. واقعیت این است که میز مدیریت باید با میز کارمندان متفاوت باشد و از این منظر نیز رتبه بالاتر فرد را به نسبت سایر کارمندان نشان دهد. میز مدیریت باید دارای استایل خاصی بوده و از نظر ظاهری و کارایی با سایر میزهای موجود در محل کار تفاوت داشته باشد.

نکات مهم در خرید میز اداری

 

یکی از مهم ترین نکات در خرید میز اداری میزان بودجه در دسترس فرد می باشد. بنابراین پیش از اقدام به خرید میز اداری حداقل و حداکثر مبلغی را که در ازای خرید یک میز می توانید پرداخت کنید، مشخص نمایید. میز اداری مناسب بایستی جاگیر نبوده و فضای زیادی را اشغال نکند، اگر قطعاتی در آن به کار رفته، با داشتن ضمانت نامه و گارانتی امکان خدمات پس از فروش وجود داشته باشد. یکی از ویژگی های برتر میز اداری دسترسی آسان به کشوها و سطح میز است.

سبک کاری و فضای اداری از دیگر نکات ضروری در زمینه خرید میز اداری می باشد. بنابراین در هنگام خرید سعی کنید میزی را انتخاب کنید که با دیگر اجزای اتاق همخوانی لازم را داشته باشد. توجه به کیفیت میزهای اداری نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بی شک بالا بودن کیفیت میزهای اداری موجب افزایش قیمت آن ها نیز خواهد شد. این میزها همچنین از طول عمر و ماندگاری بالاتری در استفاده طولانی مدت برخوردار می باشند. بدین ترتیب نیازی نیست که پس از گذشت مدت زمانی کوتاه مجددا نسبت به خرید میز جدید اقدام نمایید.

 

مبلمان اداری

اگر قصد خرید میز اداری با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب دارید، آریاچیله بهترین گزینه برای شما است. فروشگاه اینترنتی آریا چیله یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع مبلمان، میز و صندلی اداری می باشد. با یک کلیک زیبایی و کیفیت را به صورت همزمان تصاحب کنید!مبلمان اداری آریا چیله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن