قیمت و خرید مبلمان کلاسیک ساخته شده توسط گروه تولیدی آریا چیله

مبل اداری کلاسیک، طرح نو در محیط اداری

اگر شما علاقه ی خاصی به مبلمانی از جنس چوب دارید، مبل اداری کلاسیک می‌تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. سبک دکوراسیون کلاسیک می‌تواند ترکیبی از مبلمان راحتی و سلطنتی بوده و جلوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اتاق کار شما را بیشتر کند. در مبل اداری کلاسیک جنس به کار رفته در میز و صندلی در قسمت بدنه منبت کاری شده و از پارچه های چرم مصنوعی و مقاوم در برابر نفوذ مایعات استفاده می‌شود.

شما می توانید خصوصیات و نکات دانستنی در رابطه با انواع مبلمان را مطالعه کرده و آرامش و عظمت را با هم یکجا ببینند.این نوع مبلمان اغلب به صورت سفارشی با رنگ و طرح های دلخواه به سلیقه مشتری آماده می‌شود که به نسبت مبلمان اداری از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

البته با توجه به اینکه میزها و صندلی های اداری کلاسیک کار دست هستند و وقت زیادی را صرف می کنند، این تفاوت در قیمت توجیه منطقی دارد. جالب است بدانید که اکثر کارهای کلاسیک مبلمان اداری به رنگ چوب تولید شده و طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید مبل اداری کلاسیک خصوصیات آن را مطالعه کرده و پس از اطلاع از قیمت و انتخاب طرح مورد نظر اقدام به خرید محصول کنید.

مبلمان کلاسیک ساخته شده توسط گروه تولیدی آریا چیله
مبل اداری کلاسیک طبق اصول ارگونومیک و چرم ضد تعرق ساخته شده توسط گروه تولیدی آریا چیله

خصوصیات مبل اداری کلاسیک

ویژگی اصلی مبلمان اداری کلاسیک ظرافت در طراحی و تولید می‌باشد، به طور کلی مبلمان اداری کلاسیک یکی از ظریف ترین لوازم و تجهیزات اداری است. در طراحی و ساخت مبلمان اداری کلاسیک فرم کلی بدنه، رنگ و نحوه پوشش و همچنین طرح و نوع چرم یا پارچه استفاده شده در امر ساخت این نوع از مبلمان بسیار مهم و حائز اهمیت است. وقتی شما به عنوان صاحب یک کسب و کار جدید تصمیم به چیدمان و طراحی دکوراسیون خود می کنید، می بایست نکات حائز اهمیت در امر خرید این نوع محصولات و چیدمان اصولی آن ها را بدانید.

پارچه به کار رفته در مبلمان اداری کلاسیک

پارچه و یا چرم استفاده شده در ساخت این نوع از مبلمان می بایست طرح و رنگی کلاسیک داشته و دارای ظرافت ظاهری باشد. اسفنج کار شده در قسمت نشیمن و پشتی مبلمان چیله از مرغوب ترین متریال بوده که در اثر نشستن های طولانی مدت تغییر شکل نداده و همچنان ظرافت و زیبایی خود را حفظ کرده و زیبایی را مهمان اتاق شما می کنند.

نیم ست اداری چپندر ساخت آریا چیله
خرید نیم ست اداری چپندر و مبلمان اداری لاکچری

جنس مبل اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک آریا چیله در انواع مختلف چوبی (راش گردو، ماهون بلوط، گیلاس)، ام دی اف، نئوپان و… تولید شده و با منبت کاری های زیبا و چشم نواز به دست مصرف کنندگان می رسد. مبلمانی که از جنس چوب تولید می شوند به دلیل اسقامت و ماندگاری بالا از قیمت باللاتری نسبت به مبلمان ام دی اف برخوردار هستند. لمسه کاری های دسته مبلمان اداری کلاسیک به صورت دستی توسط افراد حاذق به کار ظرافت بخشیده و در نهایت محصولی زیبا برای استفاده مدیران و تغییر دکوراسیون اتاق مدیریت بر جای می گذارد.

اسکلت بندی این نوع مبلمان می بایست مستحکم باشد تا در طول گذشت زمان تغییر شکل نداده و زیبایی خود را حفظ کند. همچنین در زمان تولید باید نهایت دقت و هماهنگی را بکار برد زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک که این محصولات را از سایر مبلمان های اداری متمایز میکنند، ظرافت در طراحی بوده که جلوه بسیار خاص و خیره کننده به مبلمان و در نهایت به محیط میبخشد.

اندازه مبلمان اداری کلاسیک

هنگام فرآیند خرید مبل اداری می بایست به فضای در اختیار خود و همچنین سایز مبلمان انتخابی نیز دقت کنید، چرا که مبلمانی بزرگ در فضای کوچک جلوه خود را از دست می دهد و بالعکس مبلمانی کوچک در فضای بزرگ به چشم نیامده و باعث می شود تا اتاق بهم ریخته دیده شود.

رنگ مبل اداری کلاسیک

اغلب این نوع مبلمان به رنگ چوب تولید می شوند، ولی تعدادی از افراد نیز به رنگ سفید علاقه داشته و ترجیح می دهند مبلمان کلاسیک خود را به این رنگ سفارش دهند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی آریا چیله مراجعه کرده و پس از مطالعه مقالات مربوطه، خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

قیمت مبل اداری
قیمت مبل اداری و مبل اداری کلاسیک ساخته شده توسط گروه تولیدی آریا چیله

انواع مبل و نیم ست اداری کلاسیک

انتخاب و خرید مبلمان اداری کلاسیک به زمینه ی فعالیت کسب و کار و افرادی که با آن در ارتباط خواهند بود ارتباط دارد. اگر مراجعه کنندگان شما در رده سنی جوان باشند، سبک مدرن را انتخاب می پسندند و ارتباط بیشتری برقرار کرده و این امر سبب بازدهی بیشتر آنان می شود، زیرا تنوع در سبک مبلمان مدرن بیشتر بوده و رنگ های انتخابی بیشتر است و به افراد روحیه می دهد.

ولی اگر مراجعه کنندگان شما را بیشتر افراد مسن تشکیل می دهند، سبک اداری کلاسیک مناسب تر است زیرا اعتبار شغلی و ارزش کارتان بیشتر از پیش حفظ می شود. سبک کلاسیک اغلب در رنگ های قهوه ای تیره، زرشکی، مشکی و در کل رنگ های سنگین ساخته شده و به دست مصرف کنندگان می رسد.

میز اداری کلاسیک

مجموعه تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت اعم از میز مدیریت کلاسیک، میز کنفرانس کلاسیک، انواع میز و صندلی اداری به سبک کلاسیک تشکیل می دهند. شکیل بودن و سلطنتی بودن این میز ها از ویژگی های اصلی دکوراسیون کلاسیک است. مبل و نیم ست کلاسیک  آریا چیله بیشتر از چوب و چرم با بهترین کیفیت ساخته شده و فضای محیط کاری شما را شیک و زیبا میکنند.

منبت کاری و لمسه کاری به صورت سفارشی و دستی، این محصولات را خاص و زیبا کرده است. برای مشاهده‌ی انواع مبلمان اداری و نیم ست های کلاسیک ‌می‌توانید به وب سایت اینترنتی چیله مراجعه فرمایید.

مبل اداری چیله
مبل اداری چیله بهترین فروشگاه مبل اداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن