صندلی کارمندی - مبلمان اداری

صندلی کارمندی شامل چه ویژگی هایی می‌شود؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که صندلی کارمندی دقیقا چیست؟ چرا باید برای یک کارمند از صندلی بخصوصی استفاده کرد ؟ چگونه می توانیم راندمان کاری کارمندان و یا شرکتمان را افزایش دهیم. چگونه از خستگی های مفرت در حین کار جلوگیری کنیم؟ چگونه سلامت و شادابی خود را در محیط کار حفظ کنیم؟

صندلی کارمندی چیست ؟

صندلی کارمندی یک صندلی اداری است همانند بقیه صندلی ها که در شرکت ها و ادارات مشاهده می کنید، اما دارای یک سری خصوصیات منحصر به فرد است که این صندلی را از بقیه صندلی های اداری متمایز می کند. ویژگی های خاصی که دارند موجب بهبود عملکرد کارمندان و عدم خستگی و کلافگی آن ها می شوند. از آنجایی که کارمندان مدت زیادی را بر روی صندلی می نشینند بعد از مدت دچار دردهای مزمن گردن و کمر می شوند.

ویژگی ها:

صندلی کارمندی، می بایست دارای جک تنظیم ارتفاع باشد تا کارمند با توجه به قد خود ارتفاع صندلی را کم و زیاد کند. صندلی کارمندی می بایست دارای چرخ های روان بودن تا بر روی هر سطحی چه موکت و جه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند. صندلی کارمندی، می بایست دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن باشد تا کارمند بتوانید زاویه مناسب را تنظیم کند. برای مشاهده انواع محصولات و انواع صندلی های کارمندی می‌توانید به سایت اینترنتی آریاچیله مراجعه نمایید.

صندلی کارمندی
صندلی کارمندی- مبلمان اداری چیله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن