مبل اداری مالزی

راهنمای خرید مبلمان اداری

مبلمان اداری در شکل ها، اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارند. مطالعه راهنمای خرید مبلمان اداری به افراد و صاحبان مشاغل کمک می کند متناسب با نیاز خود بهترین مبلمان اداری را تهیه و خریداری نمایند. مبلمان اداری در اتاق های مختلف شرکت از جمله اتاق مدیریت، قسمت لابی شرکت و سازمان ها و یا حتی بخشی از فضای کار به عنوان گذارندن زمان های استراحت، ایجاد فضایی جهت صمیمانه تر کار کردن و برگزاری جلسات تبادل ایده ها و نظرات مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید مبل اداری

اگر به دنبال انتخاب بهترین مبلمان اداری برای فضای کاری خود هستید، باید بدانید بهترین انتخاب برای هر شخص می تواند متفاوت باشد. اولین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تناسب مبلمان را با ابعاد فضای مورد نظر خود در نظر بگیرید. این موضوع که این مبلمان برای چه تعداد و چه نوع کاربردی تهیه می شود، نیز بسیار مهم و قابل توجه است. مبلمان اداری ممکن است به عنوان مبل راحتی در قسمت نشیمن یا برای جلسات طولانی مورد استفاده قرار گرفته و یا از فرم های نزدیک به صندلی آن ها برای فضاهای کوچک یا برای افزایش تعدادی که در خود جای می دهند، استفاده شوند. شما می توانید جهت خرید مبل اداری مدرن و کلاسیک به فروشگاه آریا چیله مراجعه فرمایید.

 

نیم ست اداری کلاسیک شبکه ای
نیم ست اداری کلاسیک شبکه ای

کیفیت و ترکیب رنگ مبل اداری

زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها نیز از نکاتی است که توجه و رعایت آن ها در هنگام خرید مبلمان اداری امری ضروری است. در واقع حتما می بایست به هماهنگی و تناسب رنگ دیوارها و اگر از پارتیشن اداری در محیط کار خود استفاده کرده اید، به رنگ آن با رنگ مبلمان اداری خود توجه کنید. نکته ای دیگر که باید در راهنمای خرید مبلمان اداری حتما به آن توجه شود، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تولید مبلمان اداری است. چرا که می بایست مبلمان اداری با دوام و از طول عمر بالایی برخوردار باشند. بسیاری از مبلمان اداری دارای طراحی های خاص، روکش های پارچه ای زیبا و رنگ های روشن ساخته شده اند که استفاده از چیدمان چنین مبلمانی در فضاهایی مانند سالن ورودی و یا انتظار، جلوه زیبایی به شرکت می بخشند. مبلمان اداری خوب و یا فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری مناسبی را برای تهیه و خرید ست مبلمان اداری خود انتخاب کنید تا از مرغوب بودن مواد به کار رفته هنگام تولید اطمینان خاطر داشته باشید.

 

نیم ست اداری کلاسیک مدل کوئین فریم
نیم ست اداری کلاسیک مدل کوئین فریم

سبک دکوراسیون انتخابی خود را مشخص کنید

انتخاب سبک دکوراسیون اداری و طراحی داخلی دلخواه شما نقش بسیار مهمی در راهنمای خرید مبلمان اداری شما ایفا می کند. پس شاید بتوان گفت اولین قدم برای خرید مبلمان اداری این است که تصمیم بگیرید چه نوع دکوراسیونی را برای فضای کاری خود ترجیح می دهید. آیا قصد ایجاد محیطی مدرن و معاصر را برای فضای کاری خود در نظر دارید یا یک فضای سنتی؟ پس از پاسخگویی به این سوال است که می توانید نوع، سبک و رنگ مبلمان اداری خود را هرچه بهتر و نزدیک تر به فضای دلخواه و رویایی خود انتخاب کنید.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

مبلمان اداری در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک موجود است که باید قبل از اقدام به خرید در مورد سبک دلخواه خود را مشخص و انتخاب کنید. اگر می اندیشید این مسائل مهم نیست و کلاسیک یا مدرن بودن دکوراسیون داخلی یا مبلمان موضوعات بی اهمیتی هستند، سخت در اشتباهید! در صورتی که در این مورد تصمیم روشن و درستی نداشته باشید به طور ناخودآگاه و در دراز مدت، این مساله در روحیه و حتی میزان کارایی شما و کارمندان شرکت موثر خواهد بود. پس حتما با مطالعه راهنمای خرید مبلمان اداری در جنبه های مختلف آن به تصمیم درست و روشنی دست یابید و سپس بهترین خرید مبلمان اداری خود را رقم بزنید.

فرهنگ زندگی، سلیقه و انتظارات شخصی در محیط کاری از عوامل موثر در انتخاب نوع دکوراسیون هستند. به همین خاطر ممکن است بیشتر افراد میانسال، سبک کلاسیک و سنتی را بپسندند و افراد جوان تر به دنبال سبک های مدرن و به روزتری باشند. برای اینکه بهتر تفاوت این دو سبک را دریابید بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی آریا چیله بزنید. مدل نیم ست اداری کلاسیک پوست ماری، نیم ست اداری مدل کلاسیک C، نیم ست اداری نیلو، نیم ست اداری صدف و… را به عنوان نمونه ببینید.

 

نیم ست اداری صدف
نیم ست اداری صدف

 

آریا چیله همراه همیشگی شما!

 

مشخص است که اگر فردی به سبک سنتی علاقمند باشد، در یک فضای مدرن به انتظار خود دست نیافته و رضایت کافی نخواهد داشت و همینطور برعکس این موضوع نیز برقرار است.پس می بایست در تجهیز دفتر کاری خود، نظر دیگر مدیران و کارمندان را هم جویا شده تا به نتیجه درستی دست یابیم و همه افراد در محیط کاری خود رضایت کافی داشته و در آن احساس آرامش کنند.

علاه بر سلایق و علایق، میزان و ابعاد فضای در اختیار نیز می تواند در انتخاب نوع و سبک مبلمان اداری موثر باشد. به عنوان مثال دکوراسیون داخلی مدرن به دلیل سادگی و خلوت بودن برای فضاهای کوچک تر مناسب بوده در صورتی که سبک کلاسیک به فضای بیشتری نیاز دارد.

در حقیقت در انتخاب بهترین سبک برای مبلمان اداری باید گفت سبک بهتر وجود ندارد. بلکه علاقه و سلیقه افراد عامل مهم و تعیین کننده در انتخاب بهترین و مناسب ترین مبلمان و دکوراسیون اداری است.

اگر قصد استفاده از مبلمان قدیمی را دارید که فرسوده شده و طول عمر مفید خود را طی کرده اند، باید بدانید این موضوع باعث کاهش رغبت در انجام کارها شده و نه تنها در افزایش پتانسیل و رشد خلاقیت افراد موثر نبوده بلکه آن را کاهش نیز خواهد داد. در چنین فضایی به جای اندیشیدن به رشد و حس سرزندگی، افراد به طور ناخودآگاه دچار حس یکنواختی، تکراری و کسل کننده بودن می شوند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن