تجهیز مبلمان غرفه های نمایشگاهی

راهنمای خرید مبل اداری

خرید مبلمان اداری یکی از مهم ترین گام هایی است که می تواند پیشرفت کسب و کار را تسریع کند. بی شک استفاده از مبلمان اداری و چیدمان درست آن در فضای کسب و کار نام شرکت یا اداره را در بین رقبا مطرح ساخته و با اعتبار بخشیدن به آن موجب جلب توجه و رضایت ارباب رجوع را فراهم می آورد.

خرید نیم ست اداری

راهنمای خرید نیم ست اداری

نیم ست های اداری که متشکل از دو مبل یک نفره و یک مبل دو نفره به همراه میز و جلو مبلی می باشند، جزء با اهمیت ترین و تاثیرگذارترین لوازم اداری به منظور زیبایی و نظم بخشیدن به دکوراسیون فضای کسب و کار محسوب می شوند. خرید نیم ست اداری و استفاده از آن موجب ایجاد فضایی ایده آل و مدرن در شرکت ها و ادارات شده و نظر ارباب رجوع را جلب می نماید.

آشنایی با میز تریبون

آشنایی با میز تریبون و کاربرد و ویژگی های آن

یکی از مهم ترین انواع مبلمان اداری که امروزه استفاده از آن در اغلب شرکت ها و ادارات رایج می باشد، میز تریبون است. میزهای تریبون که در انواع گوناگون …

آشنایی با میز تریبون و کاربرد و ویژگی های آن ادامه مطلب »

آشنایی با تجهیز مبلمان غرفه های نمایشگاهی

برگزاری نمایشگاه کاری بسیار دشوار است که محقق شدن آن در گرو برنامه ریزی های دقیق و همکاری کارکنان می باشد. تجهیز مبلمان غرفه های نمایشگاهی یکی از مهم ترین …

آشنایی با تجهیز مبلمان غرفه های نمایشگاهی ادامه مطلب »

صندلی داری ارگونومیک ایده آل برای محیط کار

آشنایی با صندلی اداری ارگونومیک و اهمیت استفاده از آن

نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی های اداری در طی ساعات کاری تاثیر بسیار زیادی بر ساختار ستون فقرات دارد. این امر موجب ایجاد مشکلات بدنی و سلامتی شده …

آشنایی با صندلی اداری ارگونومیک و اهمیت استفاده از آن ادامه مطلب »

میز اداری ارگونومیک

آشنایی با میز اداری ارگونومیک و ویژگی های آن

میز اداری ارگونومیک یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که امروزه استفاده از آن در ادارات و شرکت ها ضرورت بسیاری یافته است. شاید این سوال ذهنتان را به خود …

آشنایی با میز اداری ارگونومیک و ویژگی های آن ادامه مطلب »

میز منشی مناسب چیله

آشنایی با خرید میز منشی

توجه به مبلمان مورد استفاده در فضای داخلی ادارات و شرکت ها یکی از عواملی است که زمینه جذابیت و موفقیت سازمان ها را فراهم می سازد. همین عوامل موجب شده اند که خرید میز منشی به یکی از مهم ترین خریدهای مورد نیاز کسب و کارها تبدیل گردد. بی شک قسمت پذیرش که محدوده کاری منشی می باشد، به علت مراجعه فراوان ارباب رجوع یکی از مهم ترین قسمت های شرکت ها و اداره ها است. بنابراین انتخاب و خرید میز منشی مناسب برای این بخش، ضمن جلب رضایت و اعتماد مشتریان، موجب تقویت روحیه کاری منشی و پیشگیری از خستگی زودرس می گردد.

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن