میز مدیریت پاسارگاد ساخت آریا چیله

آشنایی با میز مدیریت و راهنمای خرید آن

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در مبلمان های اداری میز مدیریت می باشد. گفتنی است که میز مدیریت مناسب و استاندارد در طراحی دکوراسیون های داخلی ادارات و کسب و کارها اهمیت چشمگیری دارد. این میزها یکی از اساسی ترین بخش های شرکت ها و اداره ها است. همین امر موجب شده است که انتخاب میزهای مدیریت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شود.

اهمیت میز مدیریت

از جمله دلایل اهمیت میز مدیریت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جلب اعتماد مراجعه کنندگان

توجه مراجعه کنندگان بسیاری به هنگام ورود به شرکت و اداره جلب میز مدیریت می شود، بنابراین انتخاب مناسب این نوع میز تاثیر غیر قابل چشم پوشی در دیدگاه و اعتماد ارباب رجوع به کسب و کار دارد. میز مناسب موجب تقویت روحیه کارکنان شده و ارتباط آن ها با مدیر و نیز با یکدیگر را تحت تاثیر مثبت قرار می دهد.

  • آسودگی و راحتی

همان گونه که همه ما به خوبی آگاه هستیم، مدیران در هر کسب و کاری جایگاهی ویژه دارند. همین موضوع باعث اهمیت یافتن میزهای مدیریت در ادارات شده است. میز مدیریت مناسب اعتبار بسیاری به کسب و کار بخشیده و علاوه بر زیباسازی دکوراسیون، موجبات راحتی مدیران را فراهم می سازد. این دسته از میزها را غالبا با استفاده از مواد اولیه ای نظیر چوب، فلز، چرم، ام دی اف و… می سازند.

  • تأثیر در دکوراسیون داخلی

عواملی همچون رنگ، اندازه، طرح، نوع مواد اولیه و… در ساخت این دسته از میزها و انتخاب آن ها بسیار پر اهمیت بوده و می تواند تأثیر مستقیم بر طراحی داخلی مجموعه داشته باشد.

ویژگی میز مدیریت

از مهم ترین ویژگی های میز مدیریت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میزهای مدیریت در مقایسه با سایر میزهای اداری دارای ابعاد بزرگ تری بوده و فضای بیشتری به منظور قراردهی وسایلی نظیر کامپیوتر، لوگوی شرکت و… دارا هستند. این امر موجب شده است که مدیر ساده تر بتواند به کارهای خود رسیدگی نماید.
  • اغلب این دسته میزها رنگی تیره و جذاب دارند. این رنگ علاوه بر ایجاد جلوه ای خاص، موجب جلب توجه مراجعین خواهد شد. تناسب این میز با دکوراسیون یکی دیگر از عوامل موثر بر انتخاب رنگ میز مدیریت است. این میزها طرح و فرمی متفاوت با سایر میزهای اداری دارند و عمدتا دارای قابلیت شستشو نیز هستند و به راحتی تمیز می شوند. استحکام مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این نوع میزها موجب ایجاد دوامی طولانی در آن ها می گردد.
  • این میزها در انواع گوناگونی نظیر مدرن، سلطنتی و کلاسیک طراحی و ساخته شده و به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می گردند. هرکدام از این میزها ویژگی های ظاهری و مزایای خاص خود را دارند. استفاده از هر نوع از میزهای فوق الذکر به دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت بستگی دارد.
میز مدیریت پارسا ساخت آریا چیله
میز مدیریت پارسا

راهنمای خرید

همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، یکی از مهم ترین وسایل موجود در اتاق مدیر عامل تمامی کسب و کارها می باشد. بنابراین میز مدیریت زیبا می تواند تاثیر به سزایی در ذهن ارباب رجوع داشته باشد. دوام بالا، راحتی و برخورداری از طرحیارگونومیک مهم ترین خصوصیات این دسته از میزها است. در ادامه به بررسی نکات قابل ملاحظه هنگام خرید این تجهیزات پرداخته می شود.

  • زیبایی

همچنین در انتخاب میز مدیریت باید به زیبایی و شکیل بودن آن نیز توجه شود. یک مدیر در راس افرادی قرار دارد که در یک مجموعه فعالیت می کنند و بسیاری از گفت و گو ها و مذاکرات مهم در اتاق این شخص انجام می شود؛ قطعا زیبایی و شکیل بودن اتاق مدیریت تاثیر بسزایی در اعتبار مدیر مجموعه دارد. یکی از بارزترین و مهم ترین ویژگی های میزهای مدیریت، زیبایی و کیفیت آنها می باشد. طراحی میزهای مدیریت با توجه به دکوراسیون داخلی فضای کسب و کار مورد نظر انجام گرفته و همین امر زمینه ایجاد جلوه ای خاص در این محیط را فراهم می سازد. همان گونه که گفتیم، میزهای مدیریت غالبا دارای رنگی تیره و در عین حال جذاب هستند. استفاده از رنگ های تیره در ساخت این وسایل موجب جلب توجه مراجعین خواهد شد. استفاده از طرح ها و اشکال زیبا در طراحی و ساخت این نوع میزها آن ها را از سادگی ظاهری فاصله داده است.

  • راحتی

یک میز مدیریت باید راحت باشد و شخصی که از آن استفاده می کند در پشت آن احساس آرامش و آسایش کند، خیلی از افرادی که از میز های غیر استاندارد استفاده کرده اند اهمیت یک میز استاندارد با به خوبی درک می کنند؛ برای مثال استفاده از یک میز با ارتفاع کوتاه یا ارتفاع بلند به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات در کمر فرد می شود. این وسایل باید ارتفاعی مناسب داشته باشند. این امر موجب ایجاد احساس راحتی برای افراد استفاده کننده خواهد شد. دارا بودن ارتفاع مناسب موجب دسترسی راحت فرد به اشیاء موجود بر روی میز شده و بدین ترتیب دیگر نیازی به خم شدن فرد و بروز مشکلات جسمانی نخواهد بود. ساخت میزهای مدیریت باید بنابر جدیدترین استانداردهای روز دنیا انجام شود تا بتواند راحتی افراد را تضمین کند.

  • دوام و قیمت

توجه به دوام و قیمت میزهای مدیریت یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید میز مدیریت می باشد. دوام و قیمت این دسته از میزها به نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن ها بستگی دارد. پیش تر نیز اشاره کردیم میزهای مدیریت را غالبا با استفاده از مواد اولیه ای نظیر ام دی اف، شیشه، فلز و… می سازند. همین امر موجب تفاوت در قیمت و دوام این دسته از میزها شده است.

انتخاب میز مدیریت

انتخاب میز باید بر اساس نیاز و سلیقه ی شما باشد، اما علاوه بر این ها با در نظر گرفتن چند فاکتور کلیدی ساده، انتخاب بسیار راحت تر می شود.

· ابتدا باید اولویت خود را در انتخاب میز مشخص کنید؛ آیا راحتی میز برای شما اولویت اول است؟ آیا طراحی کلی و زیبایی میز برای شما اولویت دارد؟ قیمت برای شما اولویت دارد؟ یا اینکه می خواهید میزی که خریداری کرده اید خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد؟

آیتم های بالا می توانند دایره ی انتخاب های شما را محدود تر کنند تا سریع تر به میز مدیریت مورد نظر خود برسید.

· فضای موجود در اتاق شما در انتخاب یک میز مناسب موثر است. مواد اولیه های مختلفی وجود دارند که می توان یک میز مدیریت زیبا را با آن ها ساخت، اما بعضی از این میز ها به دلیل اینکه یک طراح حرفه ای به طور کاربردی و موثری از مواد اولیه استفاده کرده، نه تنها فضای کمتری را اشغال می کنند بلکه در یک فضای کوچک بسیار زیبا و فوق العاده به نظر می رسند. از طرفی بعضی از میزها تنها در اتاق های بزرگ، زیبا و شکیل به نظر میایند. بنابراین بسیار مهم است که با توجه به فضای موجود در اتاقتان از یک میز مدیریت با طراحی مناسب استفاده کنید.

· قیمت و خدمات پس از فروش در انتخاب یک میز موثر است. از میان فروشگاه های لوازم خانگی و مبلمان اداری که مدل های مشابهی از میز مدیریت را ارائه می دهند، قطعا اولویت خرید از فروشگاهی است که قیمت کمتری در مقایسه با دیگر فروشگاه ها ارائه می دهد و همچنین خدمات پس از فروش خوبی دارد.

میز مدیریت پاسارگاد ساخت آریا چیله
میز مدیریت پاسارگاد

مبلمان اداری آریا چیله، پیشنهاد ما به شما که خاص هستید!

فروشگاه اینترنتی مبلمان آریا چیله، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های تولید کننده مبلمان و میز مدیریت می باشد. اگر شما هم می خواهید در زیبایی دکوراسیون از رقبایتان پیشی بگیرید، به آریا چیله اعتماد کنید. اعتماد از شما، درخشش از آریا چیله!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

چیله

گروه مبلمان اداری چیله با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی ، محیطی زیبا و پر نشاط را در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد کند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۲
۰۲۱۸۸۳۳۳۳۸۱

مشاوره بگیرید
ما اینجاییم
به بالای صفحه بردن