محیط کا شما همانند منزل نیاز به یک چیدمان اداری مناسب دارد. کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط گار خود به سر می برند و چیدمان مناسب و آرگونومی در روحیه ی آن ها تاثیر بسیاری دارد. به همین دلیل تهیه مبلمان اداری مناسب با فضای شرکت و چیدن آنها با خلاقیت و نوآوری امری مهم است.تعریف کلی مبلمان اداری: به مجموعهای از میزها و صندلیها، پارتیشنها و مبلمان که در قسمتهای مختلف سازمان و یا شرکتها از جمله اتاق کارکنان، اتاق کنفرانس، سالن انتظار، اتاق مدیریت و … استفاده میشود مبلمان اداری میگویند. برای چیدمان یک محیط کاری لازم است به فضای دسترسی،نور، رنگ دکوراسیون توجه ویژه ای داشته باشید.
چشم انداز
اگر در محیط کاری خود چشمانداز زیبایی دارید، میتوانید میزها و مبلمان خود را به نحوی قرار دهید که چشمانداز به خوبی قابل رؤیت باشد. با این کار میتوانید فضایی جذاب و سرزنده داشته باشید.
نور عامل مهم در چیدمان اداری مناسب
نور نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در چیدمان مبلمان اداری محسوب میشود. اگر فضا دارای نور طبیعی باشد،
تاثیر رنگ ها در دکوراسیون اداری
رنگ تاثیر بسیار مهمی در دکوراسیون محیط کاری خواهد داشت.سعی کنید از رنگ های ملایم در محیط اداری خود استفاده کنید،چون کارمندان زمان زیادی را در محیط کاری خود هستند و رنگ های تند باعث خستگی زودتر برای آن ها می شود. اگر دفتر کاری توام با آرامش است و باید محیطی خلاقانه داشته باشد می تواند رنگ مبلمان های اداری آن آبی یا رنگ های روشن باشد زیرا این نوع رنگ ها باعث به وجود آمدن تمرکز در کارکنان می شوند. البته حتما نور اتاق ها را در نظر بگیرید.
جنس مبلمان اداری
یکی از مقوله های مهمی که در خصوص مبلمان اداری به چشم می خورد جنس آن و کیفیتش می باشد. مبلمان اداری پرطرفدار معمولا از چوب و چرم هستند. مبلمان چرم اغلب محیط کاری یا دفاتر مدیران را شیک تر جلوه می دهذ. به دلیل این که چوب های ام دی اف مقاوم تر و ضد آب هستند و همچنین تنوع زیادی دارند بیشتر از سایر چوب های دیگر در ساخت مبلمانهای اداری استفاده می شوند. جنس چرم مدت عمر طولانی تری دارد و قابلیت شست و شو هم دارد.
برای آشنایی و یا خرید از انواع میزو صندلی های اداری می توانید به سایت اینترنتی چیله مراجعه کنید.